Skål för sista smöjningen!

2011-06-10 - 15:10:38 / Mellan himmel o jord
Grym utekväll med underbara Isabelle, Vanja och Sara igår!
Åt god mat ute på skeppsbron 11, fick med oss servitörerna därifrån
för att sen dra till rocken och dricka sig lite full och sjunga kareoke.
Kareoken stod Sara och en del andra för, jag ogillar centrumet även om ja älskar att sjunga.

Imorse vaknade jag efter 5timmars sömn, bakis och skitig om fötterna!? konstigt nog.
Aja. In i duschen för att sen röra sig mot underbara brorsdotters skolavslutning.
Hennes första skolavslutning, speciellt att sluta 0an eller lekis som man sa på "min tid"

Ikväll ska jag åka till oxelösund och hämta mitt bord och stolar som jag köpt till nya lägenheten.
Ska sedan spendera min tid med en vän och sen får vi se vad helgen blir av.
Har en del erbjudanden men osäker på vad jag är sugen på faktiskt.

Nu måste hemtentorna bli klara, och sen så ska jag sooova tills ja får för mig vad ja ska syssla med..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: