The Trick is to Keep Breathing

2011-06-23 - 19:45:42 / Mellan himmel o jord
Har gått en kvällpromenad men fina Carro idag, 12 dar sen jag såg henne sist eller ens pratade med henne.
Alldeles för lång tid för en nära vän. Och speciellt när det hänt så mkt på båda håll.
Vi fick inte mycket ur oss men en del.

Nu har jag precis kokat ägg, som ja inte är sugen på längre så tar dom imorn.
Tog istället god yoghurt, just nu "Samoa" bara för att bryta trenden med "äpple, kanel, vanilj" som jag kört tidigare.
Känner att detta blev ett rent meningslöst inlägg.
Kanske för att denna dag har känts rätt meningslös. Men det vänder.
Snart är denna vecka över, och då blir det bättre.

Helgen kommer bli great, midsommar med pappa och småsyskonen, samt min fina vän Robert och hans kompisar.
Och på Lördag blir det förhoppningsvis flytt först för att sen styra min väg till Vagnhärad mot fina vänner där
och lite grillmys. På Söndag blir det kanske Ikea och sen kanske lite fotografering eller så blir det bara en massa att iorningställa i lägenheten. På måndag kommer fina Isabelle från estocolmo, och då blir de mysfaktor på hög nivå!

PoK.

Jag andas därför finns jag.
Jag finns, därför andas jag.
1 Kommentarer
Tess

ha det så kul idag och hälsa alla!

2011-06-24 @ 10:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: