There will be a new start, a new beginning

2011-06-23 - 16:41:52 / Cissi möter världen
Klarade ena hemtentan från praktiken, väntar svar från den andra.
Har idag köpt mig en tv-bänk och massa städ prylar.
Kommit underfund med hur mkt det är jag saknar.. Kommer inte bli roligt att införskaffa allt.
Men å andra sidan blir alla prylar nya utan någon som helst historia bakom dom.
Vilket känns skönt!

Är trött på historier, jag ångrar ingenting, och jag ler när jag tittar tillbaka på mitt liv
Men jag är trött på allt just nu som har med det att göra.
Jag är min egen person och börjar ett nytt kapitel ett nytt liv nu.

Sommarkvällar med rosévin och mina tjejer!
1 Kommentarer
Tommy

Sv: Ja visst är det..



Åh , härligt med nya möbler, men jag förstår dig.



Bra att du försöker börja ett nytt liv .. =)

2011-06-23 @ 21:07:18
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: