You better watch out, because I like you

2011-06-29 - 21:57:30 / Mellan himmel o jord
Det känns bra, det känns riktigt jävla bra rent ut sagt!
Ska krypa ner i min stora säng helt själv nu, och det känns riktigt bra!
Har saker att se framemot varje dag resten av veckan, hur underbart är inte det?

Torsdag: 06.30-16 Jobb sen hämta soffa! Loppis?
Fredag: 06.30-16 Jobb. Reggaton kväll på skeppsbron "kommer jag möta din blick igen?"
Lördag: Sovmorgon! Hoppas på Sol, få upp resten i lägenheten och en glass i hamen
Söndag: Sovmorgon! Träning! Njuta av livet!



I'm a puppet in your hands and I just close my eyes and swollow
1 Kommentarer
Louise

SV: Vad skönt! :)

Hmm..hos mig tror jag det var 17 eller 18 grader ;) Haha, inte så varmt direkt ;)

Fast åker till Spanien på lördag så jag hoppas vattnet där är lite varmare ;)

2011-06-30 @ 10:26:14
URL: http://louisesnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: