Du ska aldrig nånsin se mig gå

2011-03-01 - 16:05:22 / Cissi möter världen
Idag bestod dagen av att först vara i skolan mellan 9-12 för kursstart och planera in
nya saker med nya gruppen. Hel del grupparbeten i denna kurs må jag säga!
Sjuksköterskan som pedagog och ledare heter den och det lär bli jäkligt intressant och roligt, får se vad jag säger om 5 veckor när kursen är slut hehe.

Efter skolan gick jag och tränade på friskis, var hur skönt som helst idag.
Igår var jag duktigt och joggade 20min och powerwalkade 30 min.
Idag körde jag samma typ av intervallen i nästan 40 minuter, sen blev det fokus på rygg/mage.
Imorn blir det hemma träning och kondition givetvis :)

Nu ska jag läsa lite av den nya kurslitteraturen och till kvällen ska vi spela lite
heroes of might and magic hehe. Kultspel!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: