I'm begging you please, please don't leave me

2011-03-31 - 09:55:40 / Just don't
Drömde om dig i natt, du var lika vacker som alltid.
Vi var lyckliga och glada, vi var iväg någonstans och solen lyste
Du var så vacker.

Jag vaknade klockan 5 nästan chockad, du var inte där jag visste att du inte skulle vara där men ändå.
Jag grät, och jag gråter fortfarande. Idag vill jag inte leva alls,
vill inte finns till.
Mitt hem är raserat, min tryggaste punkt är borta och han jag älskar mest och trodde jag skulle
dela hela mitt liv med är inte kvar. Jag förstår inte vad som hänt..



I close my eyes and I beg to the universe that you will change your mind,
I close my eyes and I beg to the universe that if you dont take me back, shot me in the head...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: