när hjärtat brister

2011-03-28 - 13:58:44 / Just don't
Det gör så ont i mig just nu, jag packar ner vårat liv i lådor. Fast det är bara min del.
Har försökt intala mig något som att "det är jag som flyttar nu, sen kommer du flytta med mig"
Eller att jag "rensar bara ut skit saker nu, så köper vi nytt sen"
Men sen ser jag att du börjar inreda själv nu, du köper nya möbler
Du köper ett nytt liv. Snart finns inget av det vi byggde upp kvar.
allt blir raserat.. Det gör så ont.

Och det jobbigaste av allt är att jag älskar dig, jag älskar dig.
1 Kommentarer
Mia

sååå sorgligt.. vet precis hur det känns, även om det var två år sen för min del.. såg att du hade kommenterat om min träning för väldigt läänge sen på min blogg... hoppas allt löser sig för dig.. stor kram!

2011-03-29 @ 20:13:08
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: