Alcohol isnt a solution, even though I like My Friend In A bottle..

2011-05-21 - 17:32:43 / Cissi möter världen
Satt och utvärderade mig själv ett tag för en stund sedan, man har som sagt för mycket tid när man är sjuk.
Kom iallafall fram till att den här helgen är min första helnyktra helg sen innan påsk.
Har alla andra helger supit mig full, haft jäkligt kul och glömt mitt liv.
Nu är jag sjuk, och tänker inte peta på alkohol alls förän ja är frisk igen.
Jag ber till alla gudar nu för att bli frisk till måndag men absolut till onsdag då flyget går.

And I would do anything for love,
I'd run right into hell and back,
I would do anything for love,
I'll never lie to you and thats a fact.

But I'll never forget the way you feel right now
- Oh no -
- No way -
And I would do anything for love,

Anything for love,
Oh I would do anything for love,
I would do anything for love,










Du är den enda som förstår kopplingen till Tinndra,
hur hon kom till och varför hon kom till.
En dröm jag inte försöker tänka på längre,
men hon finns där ibland även om hon aldrig kommer komma
dit och det gör inget. Inget alls faktiskt.
1 Kommentarer
A Meths

Håller tummarna för att du blir frisk fort!



Svar: ja vi bor ungefär en km ifrån varandra,

usch så jobbigt att må så, kram på dig!

2011-05-21 @ 20:39:39
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: