?

2011-05-30 - 20:45:00 / Orden från mig
Är du fortfarande arg?Saknar du mig ibland?Är hennes kropp mer tilltalande?Varför ser du inte mig längre?Vad har ändrats på några veckor?Är du lycklig nu?Har du fått nog?Duger jag inte till mer än såhär?kommer jag klara skolan?Vill jag ha dig?Vill jag vara med dig?Är jag din leksak nu?Vill jag såra dig?Knullar du henne nu?Vill du såra mig?Vill du utnyttja mig?Varför hör du av dig?Varför hör han aldrig av sig?Är jag en bra vän?Finns det fler som mår som jag?Är jag alltid lika korkad?Betyder jag något för dig? Är hon vackrare än mig?Vill du slå mig?Kan du inte bara visa mig hur?Varför har jag så många frågor?Är jag en vilsen själ?Kan du inte hårdare än sådär?Är du svag?Vem har rätt, vem har fel?Behöver jag någon annan än mig?Behöver jag dig?Finns du där?Finns du för mig om jag faller?Betyder jag något för mig själv?Vem har sagt att jag kommer falla?Är jag lyckligare nu?Är jag förvirrad?Finns universum i solen?Är mitt psyke stört?Vad händer nu?Hur mår du?Är vi mer än vänner?Kommer vi komma längre än såhär?Vad hände egentligen?Älskar du mig?Vad är kärlek?Älskar jag dig?Vad är hat?Ska vi alla dö?När hände detta?Förstår du?Sitter du här?Är jag arg?Hoppas du som jag?Känner du någon skuld?Varför får man pollenallergi?Vad gör du?Varför stannade bilen?Såg du ensamheten?Andas han?Ler hon?Vad hade patienten för puls?Hur skulle jag göra här?Finns känslorna kvar?Håller du om mig om jag ber dig?

Blev jag klokare av det här?


1 Kommentarer
Tommy

Sv: Tack så mycket!



Allt bra?

2011-05-30 @ 22:47:41
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: