Förnedrad och tittad på...

2011-05-04 - 14:00:53 / Mellan himmel o jord
Jag ger seriöst upp den där irriterande platsen just nu.
Finns så jäkla mkt bra folk som jobbar där men en eller egetnligen två personer
har fått mig att totalt avsky operation och anestesi..

Idag ställer sig narkossköterskan och ber mig räkna ut massa läkemedelsberäkningar och skit som
jag sagt till henne att jag har svårt för och behöver tid och papper och penna..
Men nej inför Överläkaren på anestesi/iva, 1 ST-läkare inom narkos, OP-syrran, uskan och hon då narkos syrran så ska jag räkna ut läkemedel och fort ska det gå och mitt under intuberingen ska jag kunna ge läkemedelena..
Mitt huvud gick i kaos och jag blev så röd och tårarna brände innanför ögonen,
men fine jag klarade det men gjorde ju fel ändå och alla bara tittar på mig som "fattar du inte" "du ska kunna det här"
Men 1. vi läser inte ens om dessa läkemedel.
2. alla behöver inte kunna räkna spädningar och räkningar mitt under press och intubering
3. Jag ska FAN inte bli OP syrra eller Narkos syrra.


Just be there, please just be there..
2 Kommentarer
Emma

sv: Tack så jätte mycket, ;) tror den är från gallerix!



Snygg blogg!! :)

2011-05-04 @ 16:56:11
URL: http://maiiz.blogg.se/
Lisen

Superbra att du klarade det i alla fall!

Det som inte dödar, härdar.



Kram

2011-05-04 @ 23:07:56
URL: http://kentsdotter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: