I Did What Was Necessary..

2011-05-18 - 20:32:16 / Cissi möter världen

Sitter med hårfärgen i håret och nyklippt är jag!
Bild kommer senare, men tror de kommer bli snyggt!
Ska dock ta en tur till frissan imorn ändå och klippa till de ordentligt, men mamma var snäll och tog topparna..

Tog förövrigt ett rätt jobbigt men nödvändigt beslut igår.
Bestämde mig för att säga nej, säga ifrån och säga att jag inte orkar mer just nu.
Vi får se hur bra det går, är rädd att jag kommer förstöra saker och ting
men samtidigt kan väl saker inte vara mer fel än vad det redan är just nu.
Och vill han behålla mig som vän, så förstår han och finns där när jag är mogen och redo för det igen.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: