I must be walking on sunshine =)

2011-05-30 - 12:45:00 / Cissi möter världen
Fått ett grymt sommarschema på avd 8, medicin i sommar!
Kommer bli dö nice!
Fick jobba 7-16 på midsommar men vad gör det, party i skärgården på kvällen? woop woop!
Haha nej jag har faktiskt inga planer för midsommar, och det gör inte så mkt just nu.
Jag vet vart jag vill vara, och vilka jag vill umgås med men räknar inte med det direkt.

Sitter och försöker skriva en av de tre hemtentorna men jag kommer verkligen ingen vart,
suck. Kontraktet på lägenheten är skrivet! Tjoho!
Nu ska jag bara hitta..
  • Säng, nattduksbord
  • Soffa
  • Tv, dvd, högtalarsystem, mediabänk
  • Micro, kaffebryggare, brödrost o lite annat köks prylar
  • Köksbord med stolar, vinställ
  • Balkongmöbler
Ja.. där är den lilla listan.. haha.. Jag har hur mycket som helst i inredning dvs gardiner/tavlor/prydnassaker/hyllor osv osv.. Men knappt inga möbler.. Nästan så jag ångrar att ja sålde min soffa till "min man" men den är förmodligen alldelles för stor för det här nya vardagsrummet med.

I feel good today! And the sun is shining!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: