Life In A Glass House

2011-05-16 - 09:28:08 / Mellan himmel o jord
Ny vecka, nya tag! Again..
Ligger ca 28timmar back i tid på praktiken som jag måste ta igen, känns sådär skönt.
Men bara att jobba mer än 50 timmar i veckan så ska jag väl fixa det med.
Yes sir!

Vädret känns inte alls lockande idag, det är småblåsigt, mulet och stora åsk och regn moln som gör sig påminda att marken behöver vätska och att änglarna behöver gråta.
Ska sätta mig och idiot skriva inför ett seminarie på torsdag om vårdrelation kontra vårdprocessen ungefär och självklart klämma in "mitt" patientfall där i oxå. Känns lite jäktigt men får som sagt ta tid från praktiken för att skriva detta med så borde gå vägen..

Blir nog lite mobiluppdateringar föresten, råkat glömma laddaren på vischan. Dock är den postad idag så hoppas ja får den under veckan! Men ska försöka få er att hänga med på vad som händer i mitt otroligt intressanta känslosvajjande liv.. PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: