Ny dag?

2011-05-21 - 10:03:18 / Mellan himmel o jord
Tagit mig två timmar att ta mig upp i sängen idag, men då har jag inte gått på toa ännu
för mina njurar gör så förbaskat ont så vill inte.. Dumt jag vet.
Men nej jag har ingen UVI så det är det inte..
Börjar bli lite smått nervös över att jag delvis missar en hel del praktiktimmar samt att
jag kanske inte hinner bli frisk innan Sardinien nästa vecka.
Inte direkt så att jag kan åka ner med 39graders feber och gråter av minsta rörelse.
Men vill verkligen ha lite semester eftersom jag inte har nån i sommar.
Jag får försöka åka på lite dagutflykter istället när körkortet och bilen är min..

En vacker solig sommardag idag iallfall, vad hittar ni på?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: