Sovit en vecka på soffan nu

2011-05-26 - 12:16:51 / Cissi möter världen
Har idag sovit en vecka på soffan, inte dramatiskt egentligen
Är nödvändigt ont då jag inte kommer ner till min säng med den smärtan jag har.
Inatt fick mamma turen att ha mig sovandes här, tänk vad skulle jag göra utan min mamma när
det blir såhär jobbigt och svårt allting.

Kikat på en 2a i samma byggnad som min bror och min mamma, känns lovande att jag får den
även om den är dyr.
Har idag satt på mig kläder för första gången på en vecka, eller ja riktiga kläder istället för en stor t-shirt och mjukisshorts..
Ska försöka ta mig med mammas hjälp utomhus. Andas lite friskluft och se annat en täcket och kudden.


I wish you were here...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: