Freedom kan be lonely, or simply beautiful!

2011-11-24 - 18:43:26 / Cissi möter världen
Är inte besviken över mig själv, bara en något förundran över vad jag då gjort?
Jag julpyntade rätt länge, ser riktigt fint ut här hemma nu.
Saknas en julgran, men den kommer i ett senare skede.

Har inte skrivit alls på C-uppsatsen, då mina ögon och fingertoppar behövde vila.
Tog mig inte till Ica och handlade, utan istället la jag mig i ett varmt bad med skum och ljus.
Så vad har jag egentligen gjort med tiden idag?

Svar: Pysslat om mig själv, sett till mina behov.
Längtar till morgondagen då jag ska träna, handla, och kvällen blir på ljusparty tror jag :)


PoK
1 Kommentarer
Louise- fd sepenteen.blogg.se

jaså va tråkigt att han inte var kvar. Förmodligen på en resturang :)

2011-11-24 @ 22:01:44
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: