Göra egen glögg?

2011-11-24 - 11:04:06 / Cissi möter världen
Kommit underfund med att jag inte tränat på 19 dagar för att vara exakt.
Känns så där kan jag väl säga.. Men nu är jag garanterat frisk tills imorn
och kan då sakta men säkert komma igång igen.

Planen för idag blir förutom oändligt mycket c-uppsats skrivande,
så ska jag julpynta.
Gå till Ica och köpa ingredienser till att baka lussekatter och tänkte i år försöka mig på att göra egen glögg.
Hittat ett recept som verkar lovande och inte alltför krångligt.
Pepparkakorna kommer bakas senare under december då det är en familjetradition sen jag var liten
att baka med min pappa, mina små syskon och mina kusiner samt bonus farmor :)

Vad har ni för dags planer idag?
1 Kommentarer
jimlindeborg - du vet att du vill kolla

Sv; nää det är skit svårt att hitta lägenheter här i arjeplog!

2011-11-24 @ 12:56:41
URL: http://jimlindeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: