What if the storm ends?

2011-11-14 - 15:55:00 / Cissi möter världen
Suttit nu i nästan 4 timmar med ett och samma stycka.
En definition av ett begrepp.
Börjar känna mig klar, men får se i slutändan sen hur mycket som måste ändras.
Men kul att det går framåt!

Ska nu lägga ner C-uppsatsen för ett tag, laga mig en god pasta med baconsås
och sen fortsätta kika dels Games of thrones men även JAG,
som jag förövrigt har fått tag på säsong 7-10. Började dock med säsong 8, så blir lite bakvänt med 7an där,
men jag hänger nog med ändå.

See ya later!
PoK
1 Kommentarer
Ami

det värmer verkligen, det ska jag tänka på! tack så mycket :) <3

2011-11-14 @ 17:45:19
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: