Inte ett dugg besviken, nejdå..

2011-11-11 - 10:23:46 / Cissi möter världen
Idag är en ny dag, och ingen mönstring =/
Sjukt sur på halsflussen och febern fortfarande och att jag tränade fast jag var sjuk veckan innan.
Men, nya tag så fort antibiotikakuren är klar och sen är det bara hålla i träningen tills nästa tillfälle.

Dagen idag kommer bestå av vetenskapliga artiklar. Dem ska hittas, väljas ut, granskas efter mallen..
Sen kommer jobbet att pula med all konstruktiv kritik som man fick igår och om redigera i arbetet.
Fredags och helg nöje för min del. För ut ska jag då inte..
Blir att forsätta kurera mig med te, nypon/blåbärsoppa och sen lite lindrande glass och halstabletter.

Hur ser eran helg och fredag ut?
PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: