Dagens to do!

2011-10-03 - 12:04:54 / Cissi möter världen
Så, nu har jag fått lite nytt liv. Sovit 5 timmar och duschat samt fått i mig frukost.

Frukost: 1½dl keso 1 äpple och 1 passionsfrukt blandat, 1 kopp kaffe samt 1½dl filmjölk med kanel
Lunch: Köttfärs med grönsallad och hasselnötter
Mellanmål: Clementin med ½dl keso och kanel.
Middag: Har inte bestämt ännu, så får komma in med det senare.

Idag blir det en vilo dag då jag har tränat i 3 dagar i sträck. Så idag blir det max en lugn promenad på nåra kilometer eller något. Men ingen träning. Imorn hade jag tänkt att gymma innan jag ska till frisören.

Dagens planer blir att kika tvättstugan om det finns någon tid, gå upp till affären och handla kattmat
samt läsa igenom första delen av folkhälsovetenskapen.
Vad har ni för planer idag?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: