Do you know what's worth fighting for?

2011-10-21 - 11:55:48 / Cissi möter världen
Dags att göra sig i ordning och gå upp till badhuset,
simmning står på schemat, funderar även på att gå ner till cms och köra lite cykel.
jag ska bli världsmästare på mjölksyra i benen och kunna prestera awsome ändå!
Eller iallafall var det lite det rådet jag fick.

Har inga planer alls för helgen, mer än att jag ska ta det lugnt.
Imorn ska jag iväg med Emma och Sebbe och lägga mig på skjutbanan i oxelösund
och öva lite med pickadollerna haha.
Helg, helg helg.

Förr var helgen allt, jag fick vara nära och bara vara.
Ingen som jobbade, ingen skola. Fredagar bestod oftast av kvällsmys med serier och en god måltid.
Sedan brukade jag nörde framför datorn och A nördade med shootfighting på tv.
Sen när jag blev trött la jag mig bredvid och somnade medan han tittade vidare och vi både gick in och la oss.
Vet inte alls hur jag kom och tänka på detta "minne", kanske för att jag just denna fredag inte har någon plan alls,
kanske för att jag just denna helg verkligen inte har någon plan mer än träning.
Kanske för att jag saknar någon att vara nära igen, inte A men någon.
Och den där någon är flera flera mil härifrån..
Töntigt.
PoK
2 Kommentarer
camilla

Brukar du skjuta?



Hur har simningen gått?:) simmar du långt?



ÅÅ tack så mkt för gratulationen :D

2011-10-21 @ 12:04:51
URL: http://resanupp.devote.se
Jessi

ÅÅÅHH! Vilken underbar blogg! Vad duktig du är! Allt bra? :)

Kram

2011-10-21 @ 14:58:01
URL: http://jjeessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: