Jag andas i det tomrum som blev över

2011-10-21 - 17:48:18 / Mellan himmel o jord
Mina dagar rullar på, det enda jag egentligen har fokus på är träningen.
Det enda jag egentligen tycker är roligt är träningen.
Skolan? Vad är det?
Jag presterar som jag ska där, jag klarar mina tentor men gör inte direkt någon ansträningning till att faktiskt lära mig det jag läser. Jag läser för att det är en tenta eller för att man ska ha ett seminarie.
Någonstans hoppas jag att det går in ändå, att jag kommer ihåg det.

Just nu vill jag bara se ett par vackra ögon titta tillbaka på mig,
känna en varm kram om min något frusna kropp
Vill bara träffa någon som någonstans hittar tillbaka till mig.
Hittar tillbaka till den där glädjen i mig som jag hade i somras.
Hittar tillbaka den där glöden över livet som jag hade i somras.
Kan du hitta mig igen, den där någon?

Min osäkerhet är min brist
Du letar den i ögonen
Så jag säger att jag inte har förändrats, men det har jag visst
Att du säger att nått känns rätt, men det här är fel!
Så länge jag håller i, är du hel
/M. Horn
1 Kommentarer
Jessi

Haha, just det! Vem älskar inte fredagar? ;) Jag har precis kommmit hem från stallet, sj??

Kram!!

2011-10-21 @ 18:17:22
URL: http://jjeessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: