Morning

2011-10-29 - 09:12:05 / Mellan himmel o jord
Godmorgon alla!
Sovit som en stock i natt, trots en täppt näsa.
Kikade på film och bakade kokostoppar igår kväll.
Kollade på två rätt annorlunda filmer, den ena var riktigt bra den andra var mest bara sjuk..
Wild orchid var bra för att vara från 1989 men bad biology kan jag varken säga bra eller dålig om, det är bara en sjuk film.
Wild orchid från 1989Bad biology 2008

Nu ska jag äta lite frukost, städa lägenheten och sen blir det ner på stan.
Ska delvis träffa Carro och Lummi en snabbis, sedan ska jag hjälpa Emma att flytta. Ikväll väntar Halloween party, hoppas jag lyckas få en bra outfit bild!

Vad bjuder eran lördag på?
PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: