Oroa dig inte för mig

2011-10-02 - 21:38:55 / Träning och kost
Nyss inkommen från en sköön powerwalk, blev inte på 1,2mil idag blev nog på runt 6-8km tippar jag på.
Hade ca 10kg i väskan då jag ville köra lite vila efter gårdagens 4 pass på cms.
Körde totalt gym30min, funwalk 30min x2 i olika etapper och sen boxercise 30min + 6km powerwalk totalt, dock i olika omgångar dvs 3km på morgonen, 3km på eftermiddagen.
Lyckad träningsvecka känner jag! Känner mig nöjd.

Har haft en väldigt givande samtal med A för någon dag sen, nästan så att jag skulle kunna sakna honom igen.
Men samtidigt känns det som att det är på en vänskaps nivå nu. Vi pratar som om vi kännt varandra i flera år, vilket vi har. Men utan den spänningen men fortfarande på en bra nivå.
Hur som helst kom jag underfund med för några dar sen att jag glömt hämta massa gamla skrivböcker därifrån som är saker jag skrivit för säkert 6-8år sen.. så important för mig. Så ska bara se hur ja ska kunna hämta dem.
Men det löser sig.

Nu blir det duschen och säängen.
Imorn börjar nästa kurs Folkhälsovetenskap.
PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: