Så hamnar man där igen...

2011-10-16 - 00:22:00 / Mellan himmel o jord
Kände mig så duktig idag, igår. I flera dagar egentligen.
Har vandrat några mil i helgen, lycklig.
Ensam med naturen, med mig själv, med solen.
Euroforin var total. jag klarade mig själv, jag gjorde det själv. Ingen annan.
Kommer hem, tomma väggar som stirrar på mig.
Ibland kan jag älska den, när jag får välja den själv. När jag får välja ensamheten.
Inte när jag får den påtvingad i mörkret, i kylan.
Nu är ensamheten ett faktum.
Det finns ingen annan.
Ingen annan än jag.
Isolerad. Bara jag.
Helt jävla själv.



Hope there's someone who'll set my heart free
Nice to hold, When I'm tired
Oh I'm scared of the middle place
Between light and nowhere
I don't want to be the one
Left in there

Det som någonstans kan störa mig mest är just dem där orden "du tycker bara synd om dig själv",
"måste du ha så mycket känslor", "duktiga flickor får inte gråta"


I'll destroy this useless heart.
I'll fuck it up so it'll never beat again.
Not just for me but for anyone.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: