Sov gott

2011-10-09 - 03:28:39 / Mellan himmel o jord
Fick en trevlig kväll på krogen.
Betalade inte ett öre på hela kvällen då det fanns trevligt folk som bjöd,
ibland är det lite intressant när människor man inte känner bjuder på alkohol..
Inte direkt att dem får något av mig, mer än möjligt ett trevligt samtal.
Måste förövrigt lära mig att bugga, två män bjöd upp mig och inte fan kunde jag bugga med dem.
Men det var rätt kul ändå, fick snurra många varv och känna mig lite speciell. *ler*

Avslutar natten med ett trevligt samtal med en av de människorna
som jag uppskattar lite mer än mer och tycker om mycket.
Så nu somnar jag med ett vacker smile och hoppas jag får sova ut en stund innan
Carro kommer över med sin dotter.
PoK
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: