Någonstans där emellan...

2011-10-06 - 23:31:17 / Cissi möter världen
Du: I'm not here for a long time, I'm here for a good time
Jag: Har träffat flera som dig tidigare, du väljer väl själv hur du vill framstå. Men tror det bottnar i din rädsla att bli avvisad och sårad att man hellre har korta relationer som man kan avsluta när man kan ist för att bli för känslomässigt engagerad. Men det är min tanke och behöver inte stämma...
Du: Fan som volverine från xmen typ! I'm a badass loner like volverine, who leaves when everybody ask him not to leave!
Jag: Tur att han är snygg då och därmed nästan förlåten ;)
Du: Ja han är sjuk snygg!
Jag: Från djupdykning till utseende, ja alla flyktvägar är godkända
Du: Du tar då inga fångar i din analys. MERA.
Jag: Vill inte ha dig som fånge, vill att du stannar frivilligt.

Sen blev du tyst..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: