Blev Linköping!

2011-09-29 - 20:28:45 / Kärlek
Efter lite eftertanke blev det en tripp till Linköping idag istället.
Vilket var extremt lyckat!
Hittade så sjukt mycket saker till hemmet, till mig själv och inte minst
ett av mina bästa skoköp på länge<3
Kommer nog en bild imorn när jag har hela outfiten så får ni se.

En konversation från dagen:

Emma: Ska vi svänga här? Typ nu? Där?
Jag: Inte vet jag, jag har inte körtkort. Kanske, jag vet inte
Emma: Men hallå, vart ska vi då?, ska jag svänga?
Andra varvet i rondellen..
Jag: Emma.. Jag mår illa..
Emma: Seriöst, efter två varv i rondellen?
Jag: Ja....
Emma: Jag är lika dan när jag inte kör bil, två varv är ett varv för mycket i rondellen..
hahaha, tur att vi är som vi är, och inte som vi borde :)

Tack älskade Emma för en underbar dag I linköping! <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: