Decided

2011-09-15 - 21:51:03 / Just don't

"I lost the heart I gave away"
(Laleh)

Det kändes som om jag gav, jag gav och gav tills det inte fanns mer att ge
och då gav jag lite till. De sista obefintliga delarna av mig själv gav jag till dig.
Problemet är inte att du inte tog hand om dem, problemet är att jag inte sparade mig själv
till mig själv. Jag dig allt jag ägde och hade för att kunna ge lite till. Min egen undergång.
Men jag vågade. Jag satsade och jag försökte. Jag föll, jag kraschade men jag kommer
se fallet som en struggle to pass. Något jag klarat mig igenom. För jag är stark.
Iallafall intalar jag mig det. Jag är stark.





Du sprang rakt in i mina murar, raserade dem, tog mitt hjärta och försvann. Gone missing
Never to return. I don't want you back.
Not at all.
Just be gone.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: