It's a new day, a new dawn, a new life!

2011-09-26 - 12:11:12 / Cissi möter världen
Har skrivit delar till gruppuppgiften idag, som förövrigt är klart och inlämnat nu.
Suttit och läst fallprevention till geriatrikuppgiften imorn.
Samt ätit frukost. Tog migg upp ur sängen något sliten idag, tror helgen var ofantligt lång när
man vänt på dygnet. somnade väl runt 6 på söndag morgon, sov till halv 1 och sen somnade jag
runt 03 i natt och gått upp vid 9.. så det känns lite i huvdet.
Måste vända om dygnet igen nu.

Denna vecka ser planen ut som följer:

Må: Plugga hela dagen, träna alt powerwalk ikväll
Tis: 9-16 seminarie i skolan. 18-20 pass på cms
Ons: Hemma plugg, tvättstugan.
Tors: Upp till estocolmo med fina Emma, samt teletid med min läkare.
Fre: tenta mellan 9-11.30, två pass på cms mellan 12-13 sen helg!
Lör: Cms kör heldag med massa pass, har inte helt bestämt mig om jag ska dit eller ej.
Sön: Off-dag. Film-dag!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: