Just wish I could say it out loud...

2011-09-29 - 22:07:02 / Orden från mig
Jag älskar tanken på mina luftslott hur dem byggs upp, hur de växer på höjden och bredden.
Hur fiktionen blir min verklighetsflykt och du en av karaktärerna i en
berömd bok. Novellen om mitt liv.
Lyriken mixas med tonerna från musiken. Tragiken håller om glädjen smeker försiktigt
bort ilskan ifrån mina ögon och kysser längtan till nästa blad.
Du är en av aktörerna i min pjäs, del tre, sista akten. I min framtid där är du.
Omsluten av det vackraste av luftslott, fjädermoln soom leker med solens strålar.
Det finns ett hopp, ett mod, en vilja.
Starka känslor som blommar ut, tar sig fram och vågar finnas
Jag är hon som kommer ta dig med storm och tillhöra dig. Förevigt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: