Lycklig är den som är nöjd i luftiga slott

2011-09-03 - 09:45:56 / Cissi möter världen
Sitter med världen I-landsproblem..
Kan inte bestämma vart jag ska åka utomlands.
Funderar på att åka tillbaka till Egypten bara för att jag vet att det är super varmt, och det finns säkert skit bra resemål dit om man bortser från där jag vart förut. Det är relativt billigt dessutom.
Annars ligger mitt nästa val på att köra en flygstol till Thailand (vilket varit planen från start egentligen) men då är frågan hur mycket man ska beräkna att resten går på.. Boende/mat osv där nere.
Ett riktigt I-landsproblem...

Nu har jag ätit min havregröt med tranbär och hallon, så nu ska jag röra mig utåt.
Ska åka och klippa gräs/häckar/buskar och annat kul hos min mami i husvagnen.
Hörs ikväll!
PoK
1 Kommentarer
Lalleh

sv; ellerhur :) !

2011-09-03 @ 15:15:41
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: