There's no second time to make it right

2011-09-04 - 15:15:07 / Mellan himmel o jord
Har nu tvättat mina hela två maskiner med tvätt, nästan ansträngande haha.
Blivit duktigare på att inte ha så mycket tvätt, eller så kan det vara faktumet att jag har betydligt mycket mer kläder nu så jag inte skitar ner mig så ofta. Jag vet inte. Men nu är det gjort iallafall.
Ska snart tillbaka ner till min mamma som bakar kanelbullar och vaniljbullar,
finns nog inget godare när mammsen bakar. tihi.
Kan trösta mig med det när jag har mensvärk from hell och påbörjan på infektion i kroppen.
Ont i lederna, känner mig små febrig och tappad matlust. Brukar betyda infektion på mig då.
Men ätit en clementin och till middag blir det fisk och en, tre kanelbullar med mjölk till det. Mums!

Har hittat en riktigt bra man förövrigt och nej inte kärleksman utan musikman.
Han är sjukt grym om jag ska vara ärlig. Dock har jag inget direkt att länka till
på youtube, och spotify har inte alla så det känns elakt. Men länkar till hans hemsida där
han har lite låtar man kan prov lyssna på. Här har ni Johan!
En halmstads pöjk som är vän till en vän kan man väl säga som tipsade mig om denna duktiga man.
Älskar verkligen ny musik när jag hittar det, så har ni tips på någon riktigt bra musik så
länka det gärna till mig här i bloggen. Är allätare!

Nobody can hurt me without my permission

3 Kommentarer
Fredrik

Hehe ja :) Om det vore så väl, jag får längta längre än så. Vi bor inte i samma stad, så jag får sakna henne iaf.

2011-09-04 @ 15:48:52
URL: http://downsetlife.webblogg.se/
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Tusen tack!! Och ja det stämmer.. :) kram på dig!!

2011-09-04 @ 18:17:52
URL: http://matildays.blogg.se/
Carolina

Sv: Ja håller helt med dig, Vi är vackra oavsett form eller vad vi väger. Det är inte det som är det viktiga, utan att man känner sig fin och mår bra i sig själv. Det är det som är viktigt. Och när man har kommit till den insikten så mår man så sjukt mycket bättre! Jag mår så sjukt bättre nu än då! Jag väger hellre ett par kilon för mycket och mår bra än att väga för lite och vara olycklig, för det är verkligen så det var för mig! Kram på dig också :)

2011-09-04 @ 18:58:38
URL: http://carolinahjelm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: