Can't let it go

2012-08-17 - 21:17:48 /
Den senaste veckan har burit med sig mycket grubblande.
Allt har egentligen handlat om mitt jobb, mitt älskade jobb.
Älskar arbetsuppgifterna, jobbarkompisarna och den inriktningen av våren som strokerehab innebär.
Men någonstans fungerar jag inte. Sömnen drabbar mig mest, huvudvärken, magonten och all denna panik.
Ren och skär ångest och panik när jag är ledig en dag och inser att jag måste jobba en dag. 
Flera dagar i rad är bättre, då får jag koll på läget, känner mig säker. Sen kommer en ledig dag och jag stressar hela dagen för att komma ihåg allt jag måste göra när jag kommer tillbaks..
Jag vet inte om det är stressen som ny sjuksköterska, stressen på avdelningen eller vad det är.
Kanske är jag inte utrustad för att vara sjuksköterska ännu?
 
Jag vet inte.. Många tankar. Många jälva tankar.
Nu 3 dar kvar att jobba sen semester!!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: