Att hon finns

2012-02-09 - 11:06:36 / Cissi möter världen
Det började igår, yrslig och illamående. Trodde jag skulle tuppa av inne på avdelningen.
Riktigt hemskt.
Kommer hem och mår fortfarande lika illa, vaknar av och till hela natten och tror jag ska kräkas.
Men nej. Efter någon timmas sömn går jag upp försöker äta och somnar om.
Mår lika illa nu. Förstår inte riktigt.

Måste ha mina timmar på praktiken, så kan inte vara sjuk.
Gör ett försök idag, har ändå halvtidsbedömmningen idag.
Skickat in flera CVn idag till jobb, så hoppas på ett svar snart!

Nu ska jag laga lite käk och sedan ett försök till praktikdag.

PoK
1 Kommentarer
tessan

Heheh okej ;)

Ska ut och hämta min nya mobil snart ;)

allt bra med dig idag?

2012-02-09 @ 12:16:48
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: