En trött kropp.

2012-01-16 - 11:38:10 / Mellan himmel o jord
Suck morrar åt mig själv just nu...
Upp vid 06.30 för frukost, sen somnar jag om i soffan tills nu???
Hur lyckas man, helt död, klockan har ringt varje kvart och ändå är jag helt slut.
Så nu blev det lunch och sen väntar en promenad och träning samt plugga på folkhälsovetenskapen.

Tränade 4ggr förra veckan också, + en dag på busiz med två små busfrön vilket nästan räknas som träning haha åtminstonde gratis motion :P Känns som om jag vill träna ännu mer, men tiden räcker inte helt.
Nästa vecka börjar skolan på riktigt har en teorivecka innan praktiken startar,
sen kommer hela mitt dygn vändas runt när jag börjar på akuten. Nya tider och annorlunda vardag.
Men blir bra då hjärtat börjar sin praktik och även hon kommer gå 2skift.

Nu måste jag sätta fart lite!
PoK
1 Kommentarer
A Meths

Du är så duktig som tränar så mycket som du gör!

åh önskade att jag var lika duktigt, eller iallafall, frisk nog!



Kram på dig

2012-01-16 @ 14:11:39
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: