Jag kastar mina tankar ingenstans och överallt

2012-05-09 - 21:01:37 / Orden från mig
Vi möttes utanför stadens diskotek, nervositeten hade slätas över med berusningsmedel.
Hon tog sin hand i bakfickan på mina svarta halvglansiga jeans.
Jag gav henne en lätt kram.
Hon doftade en blandning av hallon och jasmin när jag lutade mitt huvud mot hennes bröst.
En dimridå sprids tillsammans med lukten av alkohol och svett
Konstant ljus och ljud men inget stör våran närvaro.
Vem kysste vem först och spelar det egentligen någon roll?
I ett hörn vid spelautomaterna ser lustarna sin frihet, dina kläder åker nästan av i mitt vilda begär
Det fumlas i mörkret och precis i denna minut blir jag kär.
Vi söker oss bort från ljuden berusade av kärlek, fulla av cider.
En tom svart skinnsoffa i ett öde rum, ordväxlingar som röjjer allt ifrån min barndom till vad du åt till lunch idag
Nyfikenheten sprids.
Du följde med mig hem den natten...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: