Knowing me, knowing you

2012-11-05 - 19:36:00 / Mellan himmel o jord
Ibland älskar jag det här med skiftarbete,min älskade jobbar kväll och själv är man ledig idag.
Vilket gör att jag får en kväll av att bara vara helt själv.
Just nu är det ett mörkt vardagsrum (ljusskygg som jag är) och tända ljus.
Spelar lugn Melissa Horn och Lisa Ekdahl på hög volym genom dem stora högtalarna.
Pratat i telefon länge med en kär vän, bloggar av mig och skriver på penna och papper i mitt block.
Det finns många saker som är skönt med ensamhet ibland. Och just nu var det en sån här kväll jag behövde.
Inte det att jag inte saknar mitt hjärta och längtar hem henne ikväll, inte det. Bara skönt med egen tid ibland.
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: