I belong here

2013-06-05 - 23:18:39 /
Så jobbar hjärtat natt igen, som tur är bara två nätter så slipper jag vara själv aldelles för länge.
Sitter nu i mörkret, bara tvn som lyser. Delvis för att inte få in mygg och delvis för att jag tycker om att sitta i mörkret, lyssna på bra musik och bara sjunka in i min egna lilla filosofierande värld. 
Klarade teoriprovet på körkortet idag, nästa vecka vankas uppkörningen och hoppas den ska gå lika bra.
Vore så underbart skönt att ha körkortet när liten kommer.
 
Gick in i v.34(33+0) idag och känns riktigt riktigt bra. Ont i ljumskar och ont i fötterna framför allt, 
men på det stora hela njuter jag nog nu för första gången på riktigt av graviditeten för är inte förän nu som jag mått bra utan massa konstiga komplikationer eller sjukdomar.
 
Bilden är tagen i söndags. :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: