Fullt av stygn

2013-05-24 - 23:00:45 / Mellan himmel o jord
Gräsänka hela helgen. Eller ja, hjärtat jobbar natt fre-lör-sön.
Ovant att sova själv, gjort det några gånger men inte alls vant ändå.
Hoppas inte minsta kissen får fnatt nu då matte är borta.
Jag duger inte alls, utan när jag är hemma är det bara hyss som gäller.

Så vad ska jag hitta på om kvällarna denna helg då?
Håller på och knåpar på ett förlossningsbrev, inte det lättaste.
Funderar även på allt som ska ner i BB-väskan.
Även om det är nästan exakt 8veckor kvar eller 60dagar kvar så känns det som att det är skönt att det är gjort. Ifall pyret får för sig att komma tidigare. (är dock inställd på att gå över tiden minst 1 vecka, då nästan alla först föderskor gör det).

Grymt trött och sliten börjar jag bli iallafall, men det är väl som det ska vara såhär dags.
Nu blir det snart att natta kudden!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: