En annan jag.

2015-09-20 - 18:46:59 /
När jag bara vill vara sådär cynisk bitter och arg och bara skrika ut "jag hatar alla jävla gravida människor". (Absolut inget jag gör eller menar). 
Men just nu skär det i hjärtat av längtan.
Allt jag bara önskar och vill är att få bli gravid igen.  

Men just nu är jag bitter arg och känner sån fullkomlig skam och irritation på min kropp som aldrig fungerar. 
O nej jag behöver inga kommentarer om att stressa mindre. För det hjälper inte ett skit just nu. 
1 Kommentarer
Anonym

Känner med dig. Sitter i samma sitts o väntar längtar och sliter mitt hår. Drömmen om ett barn till är enorm och det gör så ont i hjärtat att se alla magar. Går inte säga man inte ska stressa för stressen ligger innom en oavsett man vill eller ej när längtan är så stor.

Svar: Visst suger det? Ush blir så grinig emellan åt. Vi har ju egentligen inte gått upp öppet med att vi försöker skaffa syskon men känner ändå att pressen är så stor o behövde lätta på trycket nånstans. Har ni öppet sagt att ni försöker till vänner och familj? Gick det lätt för er att få första?
Cissi

2015-09-20 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: