Dagens rätt

2008-08-01 - 09:56:40 / Cissi möter världen
DAGENS SMINK: Ingenting än så länge
DAGENS FRISYR: nyduschad
DAGENS LÅT: Falling down - Takida
DAGENS PLANER: Jobba och Festa
DAGENS SAKNAD: Marcus
DAGENS DUMMASTE: Ingen tidning i morse :P
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget än så länge
DAGENS DROG: Musik
DAGENS KÖP: Redbull (?) kanske
DAGENS GODIS: Choklad
DAGENS HUMÖR: Glad, hoppfull, fundersam
DAGENS ORD:  Det löser sig
DAGENS OUTFIT: just nu en stor tröja
DAGENS BÄSTA: Att jag träffar den jag vill
DAGENS SÄMSTA: vet inte än
DAGENS TIDNING: Ingen tidning
DAGENS HA BEGÄR: Att ha roligt och leva för stunden
DAGENS GODASTE: jaduu
DAGENS TRÄNING: Promenaden till jobbet på 0,5 mil
DAGENS LÄNGTAN: Marcus

En liten Dagens lista jag hittade på en sötblogg :)
2 Kommentarer
biljana

svar: lyyyx :O haha..

2008-08-01 @ 10:54:55
URL: http://talktomyhand.blogg.se/
alexbella

svar. hehe jo jag vet de, men som sagt så skrev jag att jag hittade en gammal lapp där låten stog oxå.;P

2008-08-01 @ 14:19:51
URL: http://alexbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: