drömmar

2008-08-10 - 07:22:57 / Cissi möter världen
Jag drömde så konstig inatt, vaknade upp illamåendes, inte pga av drömmarna
men för att jag inte sover mer en 4 timmar på en natt. Jag vaknar hela tiden, om vartannat måste jag kolla på mobilen.
Börjar bli trött, börjar känna mig utmattad. Vart försvann den där tjejen som var duktig? Som åt rätt, tränade rätt
sov tillräckligt mkt. Vart försvann hon?
Nu mår ja illa hela tiden, tränar väl fortfraande som ja brukar men maten pallar ja inte. Eller så blir de äckelmat
med massa kolhydrater och skit. Det var inte meningen att fucka upp mig själv in i grunden, men tydligen blev det så den här sommaren. Allt började med den där midsommaren då allt sket sig. usch.

Nej nu måste jag snart cykla iväg, börjar jobba 8 och vill komma fram lite torr den här gången.
Ska dricka upp resten av kaffet och sen ta på mig skorna.
Sov gott ni som sover, godmorgon till den konstiga världen ni som vaknat!
1 Kommentarer
E. Riley Page

Gomorrn!

/e

2008-08-10 @ 07:33:19
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: