Dygnsur, fryser och känner mig ensam

2008-08-04 - 19:33:22 / Mellan himmel o jord
Efter en lyckad dag i norrköping, köpte en skjorta i rött rutigt, ett midjeskärp i marinblått med lite grön o vit detalj och sen ett marinblått mörkt linne och te så är jag väldigt nöjd :) Urmysigt att gå på stan med min Emma oxå,
vara allmänt girly, skratta åt regnet och flumma till en kortlek som handlade om sex haha =)
Trivs så bra ihop med dig<3 Bilder på grejerna kommer upp lite senare, orkar inte ikväll.

Efter en lyckad och vacker dag trots det dåliga vädret så kom jag hem, dygnsur, fryser och känner mig sjukt ensam.
Skulle göra vad som helst för att få träffa dig, prata med dig. Vill veta vad du gör, hur du mår. Är man kär när man vill veta sånt här, när man känner såhär? Iså fall är jag väl olyckligt kär. eller kanske inte olyckligt eftersom du gillade mig men komplicerat kär i rädslans kärlek då. Faan ingen fattar iallafall så meningslöst att skriva ner mina tankegångar..
Nu är jag ensam hemma till troligvis torsdag, mkt skönt! Åt precis lite delikatess mat, haha.. Grillad kycklig och risifrutti. Så duktig var ja idag på maten. haha.
Regnet bara öser ner utanför mitt fönster, har lust att springa tills benen viker sig, lägga mig i gräset sova dygnsur och bara vara så tills allt känns lite lättare. Men det gör jag inte. Orkar inte heller för den delen.
Nej nu blir det nog film, nötter och mitt nya goda te jag köpte med smak av kardemumma, kanel och något mer ja inte kom ihåg. Tydligen ska teet vara lugnande oxå och det kan jag behöva :P

Remember what you said, I don't think you forget me that easy
1 Kommentarer
Michaela

Kyckling och risifrutti är väl gott, men var det gått tsm?

2008-08-04 @ 19:46:11
URL: http://brunettenmichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: