?

2008-08-15 - 18:38:57 / Mellan himmel o jord
Du har inte känslor för mig va?
Du tycker om mig som vän bara ellehur, som vän och mitt sällskap.
Jag har hört så mkt om dig, att allt är om sex och inget mer men eftersom du inte får sex utav mig men ändå har vi umgåtts nu varannan dag i typ 1,5 veckas tid.. Är de konstigt att ja undrar?
aja ska inte tänka mera. Så länge du lovar att inte känna nåogt för mig, för pallar fan inte med känslor nu
Har redan tillräckliga och dom är inte ens för dig.
Och ja, kalla mig konstig. men kill vänner kan man väl ha fast man gillar en annan pojke som man aldrig kommer träffa mer? eller?
shiit. Hata tankar.
Aja.. Dags för en cigg och en springrunda. Sprang hela 6 km i onsdags och då kände jag mig lite gladare. Så dags att motionera :)

Don't come too close, don't tell me your secrets, I just want a friend
1 Kommentarer
Bofsan

Hejsan!

Jag gör headers, designer och smycken, bara fråga efter det så fixar.

2008-08-15 @ 18:46:06
URL: http://bofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: