Jämförbart?

2008-08-12 - 17:43:04 / Cissi möter världen
Okeey, jag vet att jag är seg här nu, eller har vart de ett bra tag nu
Har nog fått någon skum idé torka på allt just nu.
Men idag har jag nog inte det, är så sjukt iriiterad på att vara tjej idag!
Har världens mensverk, spydde på jobbet tack vare den och kom hem för en halvtimma sen när ja egentligen ska sluta klockan 7.. Gaah hatar att vara tjej och ha mens. Det gör ont och det är onödigt och det är äckligt så det så!
Kan vi inte ge det till killarna eller vad säger ni tjejer där ute?
Dom har ju bara morgonstånd och stånd rent allmönt som kan vara pinsamt eller obekvämt ibland, vad har dom mer? Nada, vi tjejer har: Mens, föda barn det är lite mer..eller jobbigare iallafall.. Inte för att det går och jämföra men ändå.
Har ni tänk på det, vad går egentligen ett jämföra? När det gäller kroppsliga problem och liknande så går det inte att jämföra, då alla från början redan har olika förutsättningar och olika behov osv.
Konstig ord det där, jämföra.
Måste vila nu för annars tuppar min mage av haha 
 
I have met you a thousands of times, and you are still a stranger to me
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: