Klyvnings risk i huvudet

2008-08-19 - 12:24:15 / Cissi möter världen
Jag borde veta bättre än såhär, borde fatta att jag inte kan känna saker hit o dit.
Tur som fan att ja upptäcker saker o ting i tid, annars hade jag varit körd!
Igår var jag på Boda Borg med Lina och Linnea, mkt roligt och klurigt. Har väl en sisådär massa blåmärken på mina ben nu och lite lagom träningsverk i magen och armarna. Men kul var det! Tack tjejer<3

Imorn är det jobb som gäller jobbar 12-19 och sen blir det förmodligen ferre på kvällen, får se hur de går bara har en förkänsla redan nu så får se. Jobbar 7-13 sen på torsdagen så får inte dricka för mkt om ja ska orka med sen men men.. bakis en eller två dagr på jobbet kan gå ändå haha. Jag har för övrigt kommit under fund med att jag är ett pucko, att jag är en jävla idiot om man ska prata i klartext. Jag säger bara faan mig själv om ja reagerar konstigt asså
men det ska jag inte. Nu förstår nog inte många av er som läser men kan inte gå ingående på det eftersom ja inte har en fucking aning om vilka som läser. Hela grejen är bara att ja kan vara intresserd av en kille som i sitn tur kan vara inresserad av min kompis. men som sagt inga namn är nämnda och inga känslor ska finnas heller. Eller det vet ja inte om de gör för den delen heller. är totalt kluvuen bara. Satt och skrev igår så ska lägga in det här, skulle försöka skriva någon som rimmade och ändå kunde låta bra. men som sagt ja skriver typ 15 kassa saker på 3 bra. Men är allitd än omstart på mitt skrivande som legat på is bra länge nu..

Senare idag blir det att träffa Carro, och sen kanske Annie och Emma för en tävling i singstar!
Uppdatering ikväll på hur det kommer att gå!

we had the biggest dreams and now it's all forgotten
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: