Kreativa tankar är min förlust

2008-08-26 - 19:34:11 / Mellan himmel o jord
Jag står och ser på medan allt händer, när allting snurrar står jag still
Ska jag snurra in i hjulet och börja njuta eller ska jag fortsätta stå på sidan av och hoppas att det löser sig
Att jag blir lycklig någon dag?
Jag vill inte leva mitt till på knä, vill ställa migg upp, resa mig upp och vara lycklig.
Jag funderar att vara ärlig mot dig, säga helt ut som jag tycker
men förstör jag inte då?
Kn inte stoppa dig, kan inte hindra dig. Du är min vän och jag vill ditt bästa men om ditt bästa
blir till negativt för att jag ska må bra, hur gör man då?
Hur säger man till någon att det gör ont av att ni gillar varandra?
Faaaaaaaaaaan
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: