Ny dag

2008-08-25 - 22:23:00 / Mellan himmel o jord
Idag började skolan, rätt okey :) Fick ett bra schema, var kul och träffa klassen och fick reda på att min favorit lärare inte skulle sluta, då sken jag upp som en sol. Dessvärre skulle han bara ha tvåor i år men kan alltid fråga han om rådgivning ändå. Vilket känns bra.
Köpte en ny movil idag, fick först en lön på bra och sen gjorde jag av med hälften på telefon. haha Bra dag, aaa
men lite segt..
Hade världens otur på jobbet med för lyckades välta ut 180kg lök över hela golvet inne i kylen så var bara o krypa runt på mina stackars knän i 30 minuter för att få upp allt.. Shit trodde jag aldrig skulle bli klar. Men det blev jag. :)
Träffade Martin igen, tror han ska inventera med för övrigt. Kan bli ganska kul då, ska jag jävlas som faan men han hahhaha.

Ska fixa klart med mobilen nu sen försöka sova. Blev bara 4 timmar i natt :)

Bättre att dö stående en att leva på knä
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: