Ont i skallen

2008-08-02 - 02:03:23 / Cissi möter världen
Drack mig full i natt, mår lite illa nu. Har lust o gråta
Krypa upp i nåns famn, bara vara.
Idag har det varit en sjukt konstig dag, mått helt konstigt vet inte riktigt varför
Känns som om jag inte kunnat andas, inte kunnat prata, tänka. Ellinor på jobbet sa att jag var frånvarande
och så fort någon pratade med mig så sa jag va?.
Tror min hjärna är trasig och jag tror att jag fått en slag mot solar plexus.

Man väcker en ångest när man släcker en annan

Imorn blir det sovmorgon! Sen blir det väl oxelösund om Emma lyckas övertala mig
men vet inte. Just nu har jag inte lust med så mkt, vill bara tat lugnt och så.
Ajaa. The future will tell and I should shut my mouth up
 
Men du får mig att le som ingen annan
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: